fredag 25 september 2009

En hyllning

Det började med att jag hade en diffus bild i mitt huvud, några ytterst få tankar som jag hade svårt att sätta ord på. Jag förmedlade denna vaga bild till min gamle gode, och inte minst kloke vän, Milky Way och han sa ”okej, jag ska göra vad jag kan”. Hur han gjorde är för mig ett mysterium, men av det lilla jag fick ur mig lyckades han fånga kärnan och det blev precis så som jag hade tänkt mig, fast mycket mycket bättre. För att tala klarspråk så fick han dit pricken över i:et, fast i plural. Så om ni händelsevis tycker att den grafiska utformningen är synnerligen skön för ögat, ska ni givetvis poängtera det för mig så att jag kan suga åt mig för att min diffusa bild var en sådan strålande idé, men samtidigt kan ni ju tänka lite på Milky också som kan det där med layout. För det är han värd.

Ps. Martin är bäst.

1 kommentar: